مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-26اقتصادي

نمایندگان اصولگرا قولشان را فراموش کردند؟!


در حالی که پیش از آغاز کار مجلس یازدهم بسیاری از اصولگرایان بر طرح شفافیت آرا تاکید می کردند، الیاس نادران نماینده تهران در خصوص سرانجام طرح شفافیت آرای نمایندگان می گوید: - این کار، کار خیلی ساده ای نیست برای اینکه خیلی ها شاید تمایل نداشته باشند که آراءشان به خصوص در مورد وزرا و رای اعتماد به آن ها مشخص شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به شدت با طرح بنزین ما مخالفت کرده و نماینده آن نیز در حین بررسی این طرح، جلسه کمیسیون را به نشانه اعتراض ترک کرده است، گفت: این طرح تنها با اختلاف یک رای، در کمیسیون تلفیق رای نیاورد، اما امیدواریم که صحن علنی مجلس همراهی کند تا بتوانیم این طرح را به تصویب برسانیم.

الیاس نادران با حضور در برنامه جهان آرا، طرح بنزین کمیسیون تلفیق بودجه را از جمله طرح های فوق العاده خوب این کمیسیون خواند و گفت: دولت به شدت با این طرح مخالفت کرده و نماینده آن نیز جلسه کمیسیون را در حین بررسی طرح، به نشانه اعتراض ترک کرده است؛ بعضی از اعضا از رفتار او خوف کردند و وقتی این طرح رای گیری شد، تنها با اختلاف یک رای، این طرح به تصویب نرسید.

وی با اشاره به اینکه در کشور 38 میلیون نفر فاقد خودرو هستند و از یارانه بنزین نفعی نمی برند، اظهار داشت: بر اساس این طرح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اصولگرا قولشان را فراموش کردند؟!

نمایندگان اصولگرا قولشان را فراموش کردند؟!