مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-26بين الملل

دماوندی: در 30 سال گذشته برنامه مدونی برای قفقاز نداشته ایم


تحلیلگر ارشد مسائل قفقاز با بیان اینکه در 30 سال گذشته هیچ طرح و برنامه مدونی برای این منطقه نداشتیم، گفت: «ما فرصت های طلایی را در سال های گذشته از دست داده ایم و احساس می کنیم از ترتیبات جدید امنیتی منطقه به دور مانده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، (اینجا بخوانید) وزیر امور خارجه در سفرش به باکو با رییس جمهور، وزیر خارجه و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و طرح پیشنهادی رییس جمهور آذربایجان تحت عنوان ابتکار همکاری های منطقه ای 6 جانبه استقبال و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک و همکاری در همه زمینه هایی که به برقراری صلح،  ثبات و آرامش در منطقه کمک کند، اعلام کرد.

    *همسایگان را در سال های اخیر کاملاً فراموش کردیم  در همین خصوص سید محمدرضا دماوندی مدیرعامل انجمن دوستی ایران و ارمنستان در گفت وگویی با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص سفر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به منطقه قفقاز و روسیه گفت: این سفرها بیش از اینکه اثرگذار و دست برتر و بالا باشد، بیشتر سفرهای منفعلانه و به تعبیری از سر ناچاری است.

وی توضیح داد: متأسفانه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر نگاه به همسایگان و تعامل با همسایگان یک تعامل مثبت، سازنده و رو به جلو نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دماوندی: در 30 سال گذشته برنامه مدونی برای قفقاز نداشته ایم

دماوندی: در 30 سال گذشته برنامه مدونی برای قفقاز نداشته ایم