مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-26سياسي

رقابت های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در شان و تراز آن برگزار شود، اظهار کرد: - ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در شان و تراز آن برگزار شود، اظهار کرد: امیدآفرینی و ارتباط بین نسلی اولویت برنامه های دهه فجر امسال قرار بگیرد.

حسین خوش اقبال در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر که در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، با تاکید بر بیان خدمات نظام اسلامی و دولت با استفاده از فرصت برنامه های دهه فجر، افزود: در شرایطی قرار داریم که با وجود مضایق و تحریم ها هر هفته یک پروژه مهم افتتاح می شود و بیان این خدمات امیدواری مردم را نسبت به آینده بیشتر می کند.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم هستند، تاکید کرد: رقابت های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود، چرا که مردم، دولت و حاکمیت را از هم جدا نمی دانند.

خوش اقبال در ادامه با یادآوری شرایط بیماری کرونا تصریح کرد: در دهه فجر باید تمرکز ویژه ای روی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شود و لازم است شیوه های جدید و هنرمندانه ای در بیان خدمات نظام و انقلاب اسلامی پیش گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود

رقابت های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود