مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-26اقتصادي

زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور به 43 هزار میلیارد تومان رسید


ارائه صورت های مالی 9 ماهه خودروسازان به بورس، نشان می دهد که زیان انباشته سه خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) تا پایان آذرماه سال جاری، - ارائه صورت های مالی 9 ماهه خودروسازان به بورس، نشان می دهد که زیان انباشته سه خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) تا پایان آذرماه سال جاری، حدود 43 هزار میلیارد تومان متضرر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، با وجود اینکه رشد هفت درصدی در آمار تولید این خودروسازان طی 9 ماهه امسال در مقایسه با 9 ماه نخست سال گذشته ایجاد شده است؛ نه تنها زیان انباشته ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو کاهش پیدا نکرده، بلکه این زیان دهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیشتر هم شده است.

طبق صورت های مالی خودروسازان، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان آذر، بیش از 11 هزار و 400 میلیارد تومان زیان کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (7994 میلیارد تومان) حدود 3500 میلیارد تومان افزاش پیدا کرده است.

در مجموع میزان زیان انباشته ایران خودرو تا پایان آذرماه سال جاری، قریب به 26 هزار میلیارد تومان (25 هزار و 800 میلیارد تومان) ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور به 43 هزار میلیارد تومان رسید

زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور به 43 هزار میلیارد تومان رسید