مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-26فناوري

«خلاقیت افزوده» به اختراعات بشری سرعت می بخشد


پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که هوش مصنوعی می تواند با ایجاد مفهومی موسوم به «خلاقیت افزوده» به روند اختراعات بشری، سرعت بخشد.

- پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که هوش مصنوعی می تواند با ایجاد مفهومی موسوم به خلاقیت افزوده به روند اختراعات بشری، سرعت بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گروه علوم و فناوری های نوین پژوهشگاه فضای مجازی، پژوهشگران و متخصصان، اخیراً در بحث و گفتگو پیرامون علل کاهش سرعت ظهور و رشد ایده های بدیع و اختراعات تازه در جوامع نوین، به این نتیجه رسیده اند که هوش مصنوعی می تواند با ایجاد مفهومی موسوم به خلاقیت افزوده ، این روند را بار دیگر، سرعت بخشد.

رابرت گوردون اقتصاددان، در سال 2012 مقاله بحث برانگیزی منتشر کرد که در آن اظهار کرده بود که رشد اقتصادی تا حد زیادی به پایان رسیده زیرا نتوانسته ایم در دهه های اخیر موتور نوآوری را روشن نگه داریم.

در مطالعه ای که در مؤسسه تحقیقاتی سیاست های اقتصادی در دانشگاه استنفورد انجام شده، با حمایت ضمنی از نظر رابرت گوردون، این استدلال ارائه شده است که اگرچه نسبت به قبل پول بیشتری برای خلاقیت و نوآوری خرج می کنیم، بازدهی ما نزدیک به صفر است.

این سرمایه گذاری فقط در زمینه مالی انجام نمی شود و همانطور که این تحقیق نشان می دهد امروزه نسبت به سال 1930 حدود 20 برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خلاقیت افزوده» به اختراعات بشری سرعت می بخشد

«خلاقیت افزوده» به اختراعات بشری سرعت می بخشد