مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-26اقتصادي

انتقال آب کارون، اهواز را نابود می کند


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیش بینی اعتبار انتقال آب کارون در بودجه سال 1400، گفت: آباد کردن یک شهر به قیمت خراب شدن یک استان خواهد بود و به هر شکل ممکن بودجه انتقال آب کارون در سال 1400، - باید حذف شود.

محمدرضا ایزدی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (7 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: این روزها، روزهای بودجه بندی است که افق را ترسیم می کند و سرنوشت مردم را رقم می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از شاهکارهای بودجه پیشنهادی سال 1400، پیش بینی 3300 میلیارد تومان برای انتقال آب رودخانه کارون است این در حالی است که بخش قابل توجهی از مردم اهواز و خوزستان با کمبود آب شرب سالم مواجه هستند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: این مساله در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و باید نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از این کار جلوگیری کنند.

ایزدی بیان کرد: انتقال آب کارون فرآیندی داشت که در این فرآیند، نامه محرمانه دولتمردان به رییس جمهور به این مساله دامن زد و پس از آن شاهد برگزاری جلسات محرمانه در یزد و اصفهان برای انتقال آب کارون بودیم؛ این فرآیند به دستور رییس جمهور آغاز شد و اکنون در بودجه پیشنهادی دولت، 3300 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب کارون پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب کارون، اهواز را نابود می کند

انتقال آب کارون، اهواز را نابود می کند