مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26سياسي

تهران شب ها بیدار می شود/ رأی مثبت شورای شهری ها به اجرای زیست شبانه در پایتخت


رییس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه مربوط به زیست شبانه یا تهران بیدار در شورای شهر گفت: این مسأله علاوه بر اهداف فرهنگی شب مردگی را از تهران دور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز شورا اظهار داشت: صحن امروز شورای شهر جزو جلسات پر بار شورای شهری ها بود چرا که لوایح یک فوریتی مربوط به عوارض که شهرداری به شورا ارسال کرده بود تصویب شد.

همچنین دو طرح و لایحه یکی مربوط به تهران بیدار و زیست شبانه و دیگری مربوط به تخفیف های ویژه شهرسازی جهت ساخت هتل مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات شان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: تصویب لایحه تهران بیدار و زیست شبانه به صورتی انجام گرفت که هم به اهداف مورد نظر فرهنگی دست می یابیم و هم زندگی مردم با اجرای این طرح و لایحه ها دچار آسیب نخواهد شد.

رییس شورای شهر تهران گفت: موضوع تهران بیدار و زیست شبانه سبب می شود که شهروندانی که دیر می خوابند و به موضوع فرهنگی علاقه مند هستند بتواند شب هنگام زمانی را با خانواده خود به این موضوع اختصاص دهند.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیش از این هیأت تطبیق فرمانداری قضیه زیست شبانه را رد کرده و ناجا اعلام کرد این موضوع امکان تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران شب ها بیدار می شود/ رأی مثبت شورای شهری ها به اجرای زیست شبانه در پایتخت

تهران شب ها بیدار می شود/ رأی مثبت شورای شهری ها به اجرای زیست شبانه در پایتخت