مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26اقتصادي

مشکلات صنایع پایین دستی فولاد پیگیری و برطرف می شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رونق گرفتن تولید داخلی پس از خروج آمریکا از برجام گفت: مشکلات صنایع پایین دستی فولاد پیگیری و برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله متفکر آزاد در حاشیه بازدید از صنایع شهرک صنعتی شهید سلیمی، در گفت وگو با خبرنگاران، از پیگیری دو طرح راهبردی در مجلس شورای اسلامی در حوزه فولاد و صنایع پایین دستی خبر داد و اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و فروش بالاتر از قیمت جهانی فولاد در صنایع پایین دستی مورد توجه مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح جامعی در حوزه فولاد در مجلس در دست بررسی است که بخش اعظمی از مشکلات صنایع پایین دستی در حوزه فولاد را مرتفع می کند.

وی در ادامه، به تحریم مبادلات بانکی توسط آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: اگر ما مبادلات ارزی مان را از مجاری بانکی انجام دهیم در تیررس حملات تحریمی آمریکا قرار می گیریم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی مبادلات ارزی خود را در صرافی ها انجام می دهند، افزود: اگر ما استانداردهای fatf را در کشور اجرا کنیم، صرافی های ما دچار مشکل شوند با توجه به اینکه آمریکا نظام بانکی ما را تحریم کرده واحدهای تولیدی ما با مشکل مواجه می شوند فلذا نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنایع پایین دستی فولاد پیگیری و برطرف می شود

مشکلات صنایع پایین دستی فولاد پیگیری و برطرف می شود