مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-26اقتصادي

توضیحی درباره محدودیت تامین برق و احتمال خاموشی در خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص محدودیت در تامین برق و سقف مجاز سهمیه در نظر گرفته شده برای استان خوزستان و احتمال اعمال خاموشی توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص محدودیت در تامین برق و سقف مجاز سهمیه در نظر گرفته شده برای استان خوزستان و احتمال اعمال خاموشی توضیحاتی ارائه کرد.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، اشاره به احتمال اعمال خاموشی در مناطقی از استان خوزستان اظهار کرد: امسال با توجه به پایین بودن دما در مناطق شمالی کشور، مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته به شکلی که در حال حاضر حدود 80 درصد از گاز کشور در حوزه خانگی مصرف می شود.

وی افزود: وقتی مصرف گاز در حوزه خانگی افزایش پیدا می کند، میزان گازی که به نیروگاه ها برای تولید برق داده می شود، کاهش می یابد و از این رو شاهد کاهش تولید برق در کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: اکنون به ناچار و با توجه به شرایط مصرف گاز در کشور برخی نیروگاه ها از مدار خارج شده اند و امکان تولید انرژی را ندارند و از این رو میزان انرژی برق تولید شده در کشور کاهش یافته است.

دشت بزرگ ادامه داد: هرچه از میزان انرژی برق تولیدشده در کشور کم شود، باید توسط مدیریت مصرف جبران شود و از این رو در روزهای اخیر شاهد اعمال خاموشی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره محدودیت تامین برق و احتمال خاموشی در خوزستان

توضیحی درباره محدودیت تامین برق و احتمال خاموشی در خوزستان