مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-26اقتصادي

توزیع 850 تن کالای اساسی در تویسرکان


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان گفت: 850 تن انواع کالاهای اساسی شامل قند، شکر، گوشت، مرغ و برنج به نرخ مصوب دولتی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه امسال برای تنظیم نوسانات قیمت و کمبودهای موجود در شهرستان تویسرکان توزیع شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان گفت: 850 تن انواع کالاهای اساسی شامل قند، شکر، گوشت، مرغ و برنج به نرخ مصوب دولتی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه امسال برای تنظیم نوسانات قیمت و کمبودهای موجود در شهرستان تویسرکان توزیع شد.

روانبخش نورعلی یی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در این بازه زمانی یک تن گوشت گرم نیز در بسته بندی های یک کیلویی با قیمت 20 هزار تومان زیر قیمت بازار از شهرستان خرم آباد وارد شهرستان تویسرکان و توزیع شد.

وی بیان کرد: در روزهای آینده 40 تن روغن مایع برای رفع نیاز بازار به تویسرکان می آید و تعداد واحدهای صنفی عامل توزیع در سطح شهرستان به 30 تا 35 واحد افزایش یافته تا از ازدحام جمعیت در هنگام توزیع کالاهای اساسی در چند مکان محدود نباشیم.

نورعلی یی با اشاره به برخورد قانونی با تخلفات صنفی و قاچاق کالا در شهرستان تویسرکان با همکاری دستگاه های مرتبط اجرایی گفت: در روزهای اخیر شاهد کشف و ضبط 15 تن سبوس که خارج از شبکه توزیع می شد و ضبط وسایل آرایشی به قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 850 تن کالای اساسی در تویسرکان

توزیع 850 تن کالای اساسی در تویسرکان