مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-26سياسي

چرا عارف، محسن هاشمی و پزشکیان در ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 نیستند؟


رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دلیل غیبت محمدرضا عارف، محسن هاشمی و مسعود پزشکیان در ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 را احتمال نامزدی آنها در انتخابات عنوان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دلیل غیبت محمدرضا عارف، محسن هاشمی و مسعود پزشکیان در سازوکار جدید اجماعی اصلاح طلبان را احتمال نامزدی این افراد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 عنوان کرد و گفت: برای اینکه شائبه ای در فعالیت این نهاد ایجاد نشود آنها را در لیست قرار ندادیم.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دلیل غیبت محمدرضا عارف، محسن هاشمی و مسعود پزشکیان در سازوکار جدید اجماعی اصلاح طلبان را احتمال نامزدی این افراد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 عنوان کرد و گفت: برای اینکه شائبه ای در فعالیت این نهاد ایجاد نشود آنها را در لیست قرار ندادیم.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه یکشنبه خود 15 شخصیت حقیقی را برای عضویت در سازوکار اجماعی اصلاح طلبان انتخاب کرد تا این افراد به همراه 31 تشکل سیاسی، راهبرد و خط مشی جریان اصلاحات برای انتخابات 28 خرداد 1400 را تدوین کنند.

در این باره، فرج کمیجانی روز سه شنبه در پاسخ اینکه حضور 15 شخصیت حقیقی در سازوکار جدید اجماعی اصلاح طلبان وزن برخی احزاب چون اتحاد ملت ایران اسلامی، کارگزاران سازندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عارف، محسن هاشمی و پزشکیان در ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 نیستند؟

چرا عارف، محسن هاشمی و پزشکیان در ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 نیستند؟