مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-26اقتصادي

صادرات 400میلیون دلاری آبزیان/توقف فعالیت 4 ناوگان صیادی


رییس سازمان شیلات کشور از افزایش صادرات آبزیان در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه صادرات آبزیان در سال 99، 538 میلیون دلار است که تاکنون 400میلیون دلار آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نبی الله خون میرزایی امروز در نشستی خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه در زمینه تولید کنسرو نسبت به سال گذشته وضعیت تولید بهتری داریم، گفت: در سال 99 شرکت های کنسروسازی داخلی، ماهی قزل آلا را با کیفیت بسیار خوب، کنسرو کرده و برآورد ما این است که سه میلیون تن قوطی کنسرو توسط این کارخانه ها وارد بازار شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پرورش ماهی در قفس برآورد ما این است که در سال جاری با افزایش تولید مواجه بوده ایم، گفت: آمارها در این حوزه در پایان سال، نهایی و سپس اعلام می شود.

رییس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: در سه سال گذشته به دلیل مشکلات و محدودیت های منابع ارزی برای واردات نهاده های پرورش ماهی در قفس نتوانستیم به اهداف مورد نظر خود در برنامه دست یابیم اما از نیمه 98، روند بومی سازی تجهیزات پرورش ماهی در قفس را شروع کردیم و در حال حاضر بخش زیادی از تجهیزات بومی سازی شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در حوزه پرورش ماهیان خاویاری و میزان تولید گوشت آنها نیز برآورد افزایش تولید نسبت به سال گذشته را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 400میلیون دلاری آبزیان/توقف فعالیت 4 ناوگان صیادی

صادرات 400میلیون دلاری آبزیان/توقف فعالیت 4 ناوگان صیادی