مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-26اقتصادي

20 تا 30 درصد پذیرفته شدگان رشته پزشکی دارای لیسانس سایر رشته ها خواهند بود


مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه تصمیم گرفته که 20 تا 30 درصد پذیرفته شدگان رشته پزشکی از دانش آموختگان لیسانس سایر رشته ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، پروین پاسالار مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت صبح امروز در گردهمایی سالانه (مجازی) مدیران دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های سراسر کشور که از سوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: امروز در مورد 10 درصد برتر بهترین جوانان کشورمان صحبت می کنیم، سرمایه اصلی کشور نفت نیست، بلکه جوانانمان هستند که باید از آنها حمایت کنیم.

  وی افزود: پیش از این میزان داروها برای تمام افراد یکسان بود ولی کم کم به این نتیجه رسیدند که هر فردی مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارد و براساس آن باید درمان شود، که درباره دانش نیز همینطور است و باید به این سمت برویم.

  پاسالار گفت: البته امتیازاتی که از سوی وزارت بهداشت به استعدادهای برتر داده می شود، امتیازات آموزشی است که با سرعت بیشتری بتوانند تحصیل کنند، ما کمیسیون ویژه استعدادهای درخشان را از شش سال قبل در وزارت بهداشت داریم که این کمیسیون به تسریع آموزش می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 تا 30 درصد پذیرفته شدگان رشته پزشکی دارای لیسانس سایر رشته ها خواهند بود

20 تا 30 درصد پذیرفته شدگان رشته پزشکی دارای لیسانس سایر رشته ها خواهند بود