مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-26اقتصادي

شناسایی تخلف عرضه گوشت در شیراز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از شناسایی تخلف عرضه گوشت خبر داد و گفت: یکی از قصابی ها در شیراز، به واسطه تقلب در فروش گوشت شناسایی و به تعزیرات معرفی شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از شناسایی تخلف عرضه گوشت خبر داد و گفت: یکی از قصابی ها در شیراز، به واسطه تقلب در فروش گوشت شناسایی و به تعزیرات معرفی شده است.

حمیدرضا ایزدی سه شنبه 7 بهمن با بیان اینکه ارزش این پرونده تخلف 900 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: بعضی از واحدهای قصابی گوشت گوساله و گوسفند را به هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت گوسفند عرضه می کنند.

ثبت تخلف 29 میلیون ریالی در فروش اجباری تخم مرغ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به تخلف 29 میلیون ریالی فروش اجباری یک شرکت پخش کالا اشاره و اضافه کرد: یکی از شرکت های پخش کالا نیز برخی سوپرمارکت ها را مجبور به خرید اجباری زیتون خوراکی در ازای فروش تخم مرغ می کرد که برای این تخلف هم تشکیل پرونده داده شد.

ایزدی با اشاره به این که بررسی این موضوع نیز در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته است، افزود: پرونده تخلف برای این کلاهبرداران و متخلفان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی تخلف عرضه گوشت در شیراز

شناسایی تخلف عرضه گوشت در شیراز