مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-26اقتصادي

قزوین ظرفیت های لازم را برای سرمایه گذاری تامین اجتماعی دارد


با توجه به واحدهای فراوان صنعتی و کشاورزی و جمعیت تحت پوشش قابل توجه قزوین در تامین اجتماعی، این استان ظرفیت های لازم را برای سرمایه گذاری سازمان اقتصادی این دستگاه (شستا) دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین امروز (سه شنبه) در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، افزود:  قزوین یک استان تاریخی، اقتصادی، صنعتی و تاریخی است و هفت هزار سال سابقه شهرنشینی و سکونت دارد و یک دوره هم پایتخت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه بزرگان بی شماری در این استان پرورش یافته اند، افزود: در منطقه تاکستان با وجود اقوام تات که جزو ریشه های ایران باستان هستند تاریخ و فرهنگ دیرینه قزوین بیشتر نمایان می شود.

استاندار قزوین ادامه داد: این استان در حوزه میراثی و تاریخی دارای میراث های بی بدیلی است که می تواند از طریق حوزه گردشگری به اقتصاد کشور بسیار کمک کند.

جمالی پور اضافه کرد: با توجه به اینکه دنیا به دنبال اقتصاد گردشگری است، میراث طبیعی قزوین می تواند یک ظرفیت بی بدیل برای اقتصاد استان و کشور باشد.

وی گفت: دشت قزوین همواره مورد توجه مسئولان عالی رتبه کشور بوده و به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای گردشگری مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین ظرفیت های لازم را برای سرمایه گذاری تامین اجتماعی دارد

قزوین ظرفیت های لازم را برای سرمایه گذاری تامین اجتماعی دارد