مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-26دانش

حمایت بنیاد ملی نخبگان از 5 هزار دانشجوی بااستعداد


معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: این بنیاد از حدود 5 هزار دانشجو معادل یک دهم درصد جامعه دانشجویی در انواع مختلف حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسن سالاریه معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان در گردهمایی سالانه مجازی مدیران دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه سراسر کشور که توسط دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط بنیاد ملی نخبگان با دانشگاه ها ارتباط سابقه دار و طولانی است، گفت: هدف مشترکی را با دفاتر استعدادهای درخشان داریم ولی میدان کاری ما وسیع تر از جامعه دانشجویی است، بنابراین ارتباط با دانشگاه ها باید به صورت سیستماتیک تر از طریق وزارت علوم شکل بگیرد.

  وی ادامه داد: سابقه تأسیس بنیاد ملی نخبگان به 15 سال قبل برمی گردد که با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی استعدادها و رساندن آنها به اوج نقطه اثربخشی بوده است.

  سالاریه با اشاره به 3 جامعه مدنظر بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: جامعه استعدادها، خبرگان و افراد اثرگذار را مدنظر داریم که سعی می کنیم استعدادهای برتر را به تخصص و خبره گی و اثرگذاری در کشور نزدیک کنیم تا مسؤولیت های اجتماعی را انجام دهند.

معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: برای تحقق اهداف بنیاد، دانشگاه ها می توانند استعدادها را شناسایی کرده و به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد ملی نخبگان از 5 هزار دانشجوی بااستعداد

حمایت بنیاد ملی نخبگان از 5 هزار دانشجوی بااستعداد