مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-26سياسي

بهره برداری از پروژه های آبفا قم با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو


در سی و هشتمین پویش ملی هرهفته الف ب ایران، پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی جان صادق پور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان قم که در سی و هشتمین پویش #هرهفته الف ب ایران که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امروز در قالب پویش ملی #هرهفته الف ب ایران سه پروژه شرکت آب و فاضلاب استان قم مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی تأسیسات فاضلاب مسکن مهر پردیسان با اعتباری معادل 54 میلیارد تومان را یکی از این پروژه ها اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه شامل خط انتقال به طول 4 کیلومتر و شبکه جمع آوری فاضلاب به طول بیش از 36 کیلومتر برای جمعیتی معادل 120 هزار نفر احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه به بهره برداری از نیروگاه برق آبی 450 کیلوواتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغال زایی 10 نفر اشاره و اظهار کرد: این نیروگاه به منظور تولید انرژی پاک از فشار موجود در نقطه ورودی خط انتقال مخازن ذخیره تأسیسات شهید کریمیان قم با اعتبار 4 میلیارد تومان احداث شده که سالانه 3200 مگاوات ساعت برق تولید می کند و منجر به کاش 2400 تن دی اکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های آبفا قم با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو

بهره برداری از پروژه های آبفا قم با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو