مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-26دانش

چطور می توانید شهریه دانشگاه خود را کم کنید؟


همانطور که میدانیم در این روزها که ویروس کرونا فراگیر شده است، بیشتر مردم کشور به طریق دور کاری مسئولیت شغلی خود را انجام میدهند و مدارس و دانشگاه ها نیز به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، تعطیل شده و از راه دور و به صورت آنلاین اداره میشوند و حتی میبینیم که امتحانات نیز مثل دوران سابق برگزار نمیشوند.

با اینکه دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی تعطیل شده اند، این اواخر مطلع شدیم که برخی از دانشگاه های کشور درخواست شهریه کرده و دانشجویان را به خاطر هزینه های خوابگاه مستلزم به پرداخت وجه های گوناگون نمودند! این با وجود اینکه امکانات سابق را دیگر به دانشجویان ارائه نمیکنند.

این جریان، به خصوص در مناطق قرمز که هم تردد محدود شده و هم امکانات کار و درآمد کم شده، دانشجویان را با مشکلات زیادی رو به رو کرده و یک حرکت غیر منطقی به نظر میاد.

آیا چنین درخواستی را میتوان قبول کرد؟ آیا با دریافت اولین درخواست مجبور به پرداخت کل مبلغ هستیم؟ طبق بررسی های تیم مشاوره دانشجیب ، در بیشتر مواقع دانشجویان میتوانند خود را از پرداخت چنین وجه هایی معاف کنند و یا مبلغ را کاهش دهند و سالانه در خرج تحصیلات صرفه جویی کنند.

به این دلیل توصیه میشود قبل از پرداخت هر نوع وجه، همه جوانب را بررسی کنید و برای آسان تر کردن بررسی خود، با کارشناسان تیم دانشجیب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور می توانید شهریه دانشگاه خود را کم کنید؟

چطور می توانید شهریه دانشگاه خود را کم کنید؟