مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-26سياسي

مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی


محمدرضا دهقان پور فراشاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از همکاری این تشکل دانشجویی در اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی در مناطق محروم شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آغاز همکاری این تشکل دانشجویی در طرح سراسری شهید حاج قاسم سلیمانی برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا خبر داد.

محمدرضا دهقان پور فراشاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از همکاری این تشکل دانشجویی در اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی در مناطق محروم شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: باید با رویکردی جهادی، با همدلی و تدبیر به موضوع مقابله با ویروس کرونا نگریسته شود.

فراشاه افزود: بسیج تمام امکانات و توان خود را در خدمت به مردم به میدان آورده است و همه تلاش ها در این جهت است تا با کمک کردن به کادر مدافع سلامت در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا نقش آفرین باشیم.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی وظایف متعددی تبیین و تقسیم شده است، گفت: در این طرح هر کدام از متولیان حوزه سلامت از جمله بهداشت و بسیج در تلاش هستند تا عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی

مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی