مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-26اقتصادي

لزوم ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هدف از ساماندهی معادن شن و ماسه را افزایش کیفیت تولید همراه با رعایت ملاحظات زیست محیطی استان و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، محسن صادقیان صبح امروز در جلسه بررسی طرح ساماندهی معادن شن و ماسه استان، ضمن تقدیر و تشکر از انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان به جهت همراهی، تعهد و مسئولیت پذیری در طرح ساماندهی معادن شن و ماسه، اظهار کرد: برای اولین بار در استان بانک اطلاعاتی معادن شن و ماسه استان تهیه شده است.

وی افزود: این اطلاعات در دستگاه های مرتبط سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی و شرکت آب منطقه ای استان یکسان سازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: این طرح به ما کمک می کند که بتوانیم برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای معادن شن و ماسه استان ترسیم کنیم.

در این جلسه نماینده انجمن شن و ماسه و بتن استان ضمن ارائه گزارش از معادن شن و ماسه سطح استان در خصوص کنترل و نظارت و ایجاد رده کیفیت استاندارد برای تمامی معادن، درباره سامانه فروش آنلاین شن و ماسه و مصالح ساختمانی توضیح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی

لزوم ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی