مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-26اقتصادي

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است


شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور شفاف سازی در توزیع روغن وارد شده با ارز 4200 تومانی اعلام کرد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه توزیع خانوار بدون محدودیت عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، پیرو اخبار منتشره در خصوص بازار روغن نباتی کشور و بعضاً اعلام نیاز کارخانجات به روغن خام برای تولید بیشتر، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: میانگین تولید و توزیع روغن نباتی کشور طی چهار سال گذشته سالانه قریب به یک میلیون و 700 هزار تن و میزان روغن خام تأمین شده برای کارخانجات از ابتدای سالجاری تاکنون قریب به یک میلیون و 600 هزار تن بوده است.

از ابتدای سال 1399 روغن خام مورد نیاز کارخانه های روغن نباتی برای توزیع در شبکه های خانوار و صنف و صنعت از چهار محل واردات بخش خصوصی، استحصالی دانه وارداتی، استحصالی دانه داخلی و ذخایر راهبردی تأمین شده که با احتساب موجودی اول دوره میزان 1600 هزار تن روغن خام مورد نیاز تولید روغن نباتی کارخانجات تأمین شده است و در حال حاضر روغن موجود در مخازن کارخانجات و مخازن بنادر بخش خصوصی و دولتی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

تأمین کسری میزان واردات روغن خام از محل ذخایر راهبردی با تدابیر دولت با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است

روغن خوراکی وارداتی با ارز ترجیحی بدون محدودیت در حال عرضه است