مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-26اقتصادي

افزایش 30 درصدی بودجه شهرداری زنجان


شهردار زنجان از تدوین بودجه شهرداری زنجان با افزایش 25 تا 30 درصدی خبر داد و گفت: در بودجه به سازمان های فرهنگی و آتش نشانی توجه ویژه شده است.

-  حبیب یگانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جلسات مستمر برای تدوین بودجه با حضور معاونین و روسای سازمان های شهرداری زنجان اظهار کرد: تلاش کردیم در این جلسات نیاز سازمان ها را احصا و بررسی کنیم و بودجه آنها بر همین اساس اختصاص پیدا کند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مبلغ کلی بودجه سال آینده 25 تا 30 درصد نسبت به سال 99 افزایش می یابد، اضافه کرد: نکته مهم این است که در لایحه بودجه به پروژه های نیمه تمام توجه ویژه شده است.

وی با اشاره به اینکه سبزه میدان، بازگشایی پادگان، پروژه هاشم نژاد و تکمیل سالن مدیریت بحران در اولویت بودجه سال آتی شهرداری زنجان قرار می گیرد، اضافه کرد: همچنین یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) نیز در صورت حل مشکل آن در شورای فنی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد و برای این موضوع نیز مبلغ مشخصی در بودجه در نظر گرفته خواهد شد.

 یگانه با اشاره به اینکه امور عادی شهرداری از جمله مباحث مربوط به آسفالت و همچنین پیاده روسازی نیز در بودجه سال آینده دیده شده است، تصریح کرد: فعلا سرانه بودجه هر شخص در لایحه کلی مشخص نیست، اما پس از نهایی شدن اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی بودجه شهرداری زنجان

افزایش 30 درصدی بودجه شهرداری زنجان