مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-26پزشكي

احتمال افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از احتمال افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در همدان خبر داد و گفت: مردم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم تا زمان دسترسی به واکسن بیماری را کنترل کنیم.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان همدان اظهار کرد: اوایل آذرماه تعداد بیماران بستری در بیمارستانها به یک هزار و 400 نفر در سطح استان رسیده بود اما خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی روند کاهش داشت.

وی با بیان اینکه دیروز تعداد مبتلایان به 286 بیمار بستری رسیده بود بیان کرد:  تعداد موارد بستری در هفته های گذشته بین 250 تا 300 نفر نوسان بوده این درحالی است که شرایط بیماران سرپایی و موارد مثبت از وضعیت پایدار چند هفته گذشته خارج شده و افزایش اندکی را داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه اگر فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت شود قطعا آمار کاهش هم می یابد اما طبق شواهد موجود تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر افزایش یافته است و پیش بینی می کنیم در روزهای آینده امکان افزایش مبتلایان باشد افزود: قبلا از 120 آزمایش کرونا 30 مورد مثبت اعلام می شد اما در حال حاضر به 45 مورد رسیده است که احتمال می دهیم اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در همدان

احتمال افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در همدان