مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-26پزشكي

آبی؛ رنگ خوش یمن بازگشایی کتابخانه های عمومی ابهر


رییس نهاد کتابخانه های عمومی ابهر گفت: با توجه به وضعیت آبی ابهر، کتابخانه های عمومی این شهرستان بازگشایی می شود.

- ایسنا/زنجان رییس نهاد کتابخانه های عمومی ابهر گفت: با توجه به وضعیت آبی ابهر، کتابخانه های عمومی این شهرستان بازگشایی می شود.

عبدالحسین بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شیوع کرونا فعالیت کتابخانه های عمومی در ابهر را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی کتابخانه های عمومی در ابهر، همه تلاش ها بر پایه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نیز حفظ سلامت مراجعین استوار است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات کتابخانه ای در محل کتابخانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود، اضافه کرد: استفاده از ماسک برای همه کارکنان، کتاب داران، مراجعان و اعضا اجباری است.

این مسئول با پرداختن به این مطلب که کتابخانه های روستایی و کتابخانه های شهری که با یک نفر نیرو اداره می شود، طبق بخشنامه شیفت بندی و ساعت کاری کتاب خانه دایر خواهد بود، ادامه داد: کتابخانه های شهری با بیش از یک نفر نیرو در طول هفته شیفت صبح و عصر، طبق بخش نامه شیفت بندی و ساعت کاری دایر خواهند بود.

بختیاری با یادآوری این موضوع که کتابخانه ها به صورت مخزن بسته اداره می شود، یادآور شد: حضور خردسالان و کودکان در کتاب خانه به دلیل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی؛ رنگ خوش یمن بازگشایی کتابخانه های عمومی ابهر

آبی؛ رنگ خوش یمن بازگشایی کتابخانه های عمومی ابهر