مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-26سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد که 32 مورد از این پروژه ها کلنگ زنی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی استان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 206 پروژه عمرانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 174 مورد از این پروژه ها با اعتبار 363 میلیارد افتتاح و 32 پروژه با اعتبار 166 میلیارد تومان کلنگ زنی است.

وی با بیان اینکه علی رغم تحریم های دشمن همه ساله شاهد بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های مختلف در سطح کشور و استان هستیم، گفت: پروژه های شهرستان بویراحمد 40 مورد است که 35 مورد افتتاحی هستند.

ضمن اینکه در شهرستان گچساران از مجموعه 23 پروژه 22 مورد افتتاحی خواهد بود.

این مسئول به 50 پروژه حوزه کهگیلویه اشاره و عنوان کرد: 43 مورد از این پروژه ها افتتاحی است، در شهرستان دنا 19 پروژه دارد که 18 مورد افتتاحی است.

حاجی زاده با اشاره به پروژه های شهرستان بهمیی و باشت گفت: 18 پروژه عمرانی در بهمیی و 10 پروژه در باشت افتتاح و کلنگ زنی می شوند که پروژه های باشت همه کلنگ زنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر