مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-26سياسي

توضیحی بدتر از اصل ماجرای سیلی


نماینده مجلسی که متهم به سیلی زدن به یک سرباز است، توضیحاتی را از واقعه ارایه داد که ابعاد جدیدی از این ماجرای به ظاهر عادی را پیش روی عموم باز نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عباس عبدیعباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر ماجرا همان طور که وی گفته است باشد، این امر بدان معنا است که برای مردم و حتی نیروی نظامی حاضر در صحنه، فرد نماینده مجلس و شاید رفتار او اهمیتی نداشته است، این پدیده بازتاب خشم فروخورده ای است که مردم در یک موقعیت خاص آن را بروز داده اند و مسأله مهم نه رفتار آن نماینده که این خشم مردم است.

خشمی که به علت اطلاع از مسئولیت فردی که می خواهد از خط ویژه عبور کرده و زودتر به سفر برود به یک باره فوران کرده و حتی عوامل نیروی انتظامی نیز با آن همراهی می کنند.

اگر این واقعه همان طور باشد که آقای نماینده ذکر کرده است، در این صورت نشان می دهد که وی درک درستی از برداشتی که خوانندگان شرح او از ماجرا می کنند، نداشته است.

به عبارت دیگر او آگاهانه یا ناآگاهانه در پی انتقال این مفهوم است که به عنوان یک نماینده مردم (توجه کنید نماینده ای که باید مورد احترام مردم باشد زیرا به او رأی داده اند) در این جامعه تک و تنها افتاده بود و کسی حاضر نشده، که از او کوچکترین دفاعی کند، حتی به خودروی او حمله کرده و لگد زده و شیشه آن را شکسته اند و توهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی بدتر از اصل ماجرای سیلی

توضیحی بدتر از اصل ماجرای سیلی