مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-26دانش

نادری: درآمد دانشگاه امیرکبیر از ارتباط با صنعت 20 درصد کل بودجه آن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مالک نادری مدیر دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت دانشگاه امیرکبیر در برنامه رادیویی گفتگوی علمی بیان کرد: - مدیر دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت دانشگاه امیرکبیر گفت: درآمد این دانشگاه از ارتباط با صنعت بین 10 تا 20 درصد کل بودجه دانشگاه است که نشان می دهد وضعیت ما از این نظر چندان بد نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مالک نادری مدیر دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت دانشگاه امیرکبیر در برنامه رادیویی گفتگوی علمی بیان کرد: وضعیت ما از نظر تولید علم و فناوری و صنعت در حقیقت نشان دهنده جایگاه صنعت و دانشگاه های ماست.

وی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه های معتبر دنیا از نظر پیوند صنعت و دانشگاه گفت: تعدادی از دانشگاه های ما در دنیا رتبه بندی عالی دارند و بهترین رتبه دانشگاه امیرکبیر هم در بخش ارتباط با صنعت 110 است.

مدیر دفتر ارتباط دانشگاه و صنعت دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: در بسیاری از دانشگاه های اروپا مانند لهستان، اسلواکی، چک و مجارستان حدأکثر درآمد ارتباط آن ها از طریق صنعت نسبت به بودجه کل به 4 تا 5 درصد می رسد درصورتی که درآمد دانشگاه امیرکبیر از ارتباط با صنعت بین 10 تا 20 درصد کل بودجه دانشگاه است و این نشان می دهد که وضع ما چندان بد هم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادری: درآمد دانشگاه امیرکبیر از ارتباط با صنعت 20 درصد کل بودجه آن است

نادری: درآمد دانشگاه امیرکبیر از ارتباط با صنعت 20 درصد کل بودجه آن است