مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-26سياسي

پای لنگ قانون برای حمایت از معلولان


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدام سازمان بهزیستی برای اصلاحات قانونی قانون حمایت از حقوق معلولان، به برخی از مواد قانونی این قانون که نیازمند اصلاح است اشاره کرد.

- معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدام سازمان بهزیستی برای اصلاحات قانونی قانون حمایت از حقوق معلولان، به برخی از مواد قانونی این قانون که نیازمند اصلاح است اشاره کرد.

محمد نفریه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام سازمان بهزیستی برای اصلاحات قانونی می گوید: در سال جاری و همزمان با روز جهانی معلولان دبیرخانه نظارت بر قانون در سازمان بهزیستی راه اندازی شد.

نظرسنجی و دریافت گروه های مختلف از جمله گروه های معلولان از جمله کارهایی که این دبیرخانه در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه به برخی از مواد قانونی قانون حمایت از حقوق معلولان که نیازمند اصلاح است اشاره دارد و می گوید: هر قانونی نکات مثبتی دارد و ممکن است دارای نقاط ضعف هم باشد و قانون حمایت از حقوق معلولان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

قانون جامع حمایت از حقوق معلولان حدود 14 سال پیش به تصویب رسید و بعد از گذشت چند سال مجدد مورد بازنگری قرار گرفت و در اواخر سال 1396 تصویب و در سال 1397 ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای لنگ قانون برای حمایت از معلولان

پای لنگ قانون برای حمایت از معلولان