مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-26سياسي

عده ای در استان قزوین به دنبال شکستن قبح فتنه و سران آن هستند


عده ای در کشور و مخصوصا قزوین در تلاش هستند تا با دیدار با سران فتنه قبح فتنه و سران آن را شکسته و نگاه جامعه را تعدیل کنند.

- حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به احیای مسئلهٔ سران فتنه اظهار کرد: سران فتنه در همه حال مورد تنفر نظام، رهبری و مردم مؤمن انقلابی هستند و در این میان برخی ها به دنبال کاهش این تنفر و تغییر نگرش جامعه نسبت به آنها هستند.

نمایندهٔ اسبق مردم استان قزوین در مجلس اذعان کرد: عیادت برخی از سران فتنه از برخی اشخاص را می توان دلیل محکمی بر ارتباط آنان با یکدیگر دانست اما نکتهٔ دیگری که در این خصوص می توان مطرح کرد این است که این افراد می خواهند قبح این مسئله را که این اشخاص جز سران فتنه بودند را شکسته و به گونه ای این مسئله را عادی سازی کنند.

وی افزود: این افراد در این دیدارها تلاش دارند تا با عادی سازی رفت وآمدها و دیدار با سران فتنه نگرش مردم را نسبت به آنان تغییر داده و به مرور زمان تعدیل کنند.

حسینی ادامه داد: زمانی که مردم می بینند اشخاصی که خود را انقلابی و ولایی می خوانند به دیدار سران فتنه می روند ناخودآگاه دچار تردید می شوند و این در حالی است که این اشخاص به فرمان ولی خود که فرمودند این افراد فتنه گر هستند توجهی ندارند و خلاف دستورات ولی فقیه عمل می کنند پس می توان گفت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در استان قزوین به دنبال شکستن قبح فتنه و سران آن هستند

عده ای در استان قزوین به دنبال شکستن قبح فتنه و سران آن هستند