مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-26سياسي

ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 1400 انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف با اشاره به شیوع کرونا و تأثیر آن بر روند برگزاری انتخابات 1400 بیان داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا و همچنین دو انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و .

- طبق گفته رییس ستاد انتخابات کشور، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر و روستا اسفند 1399 و ثبت نام داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اردیبهشت 1400 انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف با اشاره به شیوع کرونا و تأثیر آن بر روند برگزاری انتخابات 1400 بیان داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا و همچنین دو انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز 28 خرداد برگزار می شوند و فقط تقویم فرآیند شروع این انتخابات ها متفاوت است.

وی افزود: ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا از اسفند (ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند 1399) شروع می شود، اما ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه انجام می شود، لذا تقویم ها فرق می کند.

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه زمان اخذ رأی همچنان یک روز است، یادآور شد: به لحاظ قانونی امکان افزایش زمان روز رأی گیری به 2 روز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 1400 انجام می شود

ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 1400 انجام می شود