مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-26سياسي

بحران «خودکشی» در همدان


«خودکشی» عمل گرفتن جان خود است یعنی در خودکشی، فرد به صورت عمدی برای مرگ خود تلاش می کند.

این رفتار می تواند دلایل متعدد اقتصادی، روانی و جامعه شناختی داشته باشد و به صورت های گوناگون مانند پرش از ارتفاع، - ایسنا/همدان خودکشی عمل گرفتن جان خود است یعنی در خودکشی، فرد به صورت عمدی برای مرگ خود تلاش می کند.

این رفتار می تواند دلایل متعدد اقتصادی، روانی و جامعه شناختی داشته باشد و به صورت های گوناگون مانند پرش از ارتفاع، جراحت شریان های اصلی خون، پرش از ارتفاع، حلق آویز شدن و .

انجام شود.

خودکشی یکی از بحران ها و آسیب های هر جامعه مدنی است چراکه در بسیاری از موارد انجام خودکشی در نتیجه مشکلاتی است که در زندگی اجتماعی برای افراد پیش می آید.

ارائه آمارهایی در رابطه با میزان خودکشی، مرگ ومیر ناشی از خودکشی، نوع انجام این عمل و مسائل مربوط به آن به سختی صورت می گیرد اما در بررسی خودکشی های رسانه ای شده و گفت وگوهای مسئولان سازمان بهزیستی، استان همدان جزء مناطقی بوده که آمار خودکشی بالایی دارد.

معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی دی ماه سال 99 با اعلام تدوین اطلس خودکشی در کشور گفت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی انجام طرح های ویژه پیشگیری از خودکشی در پنج استان ایلام، کرمانشاه، همدان، خوزستان و لرستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران «خودکشی» در همدان

بحران «خودکشی» در همدان