مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-26اقتصادي

کمک 4.8 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بنیاد مستضعفان 4 میلیارد و 800 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به تعاملات این بنیاد در ایام شیوع کرونا ، اظهار کرد: دو میلیارد تومان این رقم برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا هزینه شده است.

وی همچنین از کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمک ها به حساب سه هزار یتیم نیازمند استان واریز شده است، بیان کرد: با کمک بنیاد مستضعفان به حساب هر یتیم کمیته امداد 500 هزار تومان واریز شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع کمک های بنیاد، یک میلیارد و 300 میلیون تومان این رقم نیز به صورت نقدی به حساب نیازمندان آسیب دیده ازکرونا واریز شده است.

  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه احداث حمام مناسب برای روستاییان محروم را از برنامه های مهم این نهاد برشمرد و ادامه داد: خانواده های نیازمند این خدمت هزار و 200 نفر ثبت شده اند، این در حالی است که هزار و 200 خانوار نیز نیازمند سرویس های بهداشتی مناسب هستند که کمک خیران می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4.8 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

کمک 4.8 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی