مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-26پزشكي

از ترس کرونا تشخیص و درمان به موقع بدخیمی ها را به تعویق نیندازید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ش انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ایران حسین فودازی دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی درباره برگزاری پنجمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی و پانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی اظهارداشت: - دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران با تأکید بر اینکه علیرغم شیوع پاندمی کرونا درمان بیماران مبتلا سرطان با وقفه همراه نبوده است، گفت: بیماران و خانواده های آن ها از ترس ابتلا به کرونا تشخیص و درمان به موقع سرطان را به تعویق نیندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ش انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ایران حسین فودازی دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی درباره برگزاری پنجمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی و پانزدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی اظهارداشت: برگزاری این کنگره امسال طی دو هفته متوالی و در تاریخ های دوم، سوم بهمن و نهم و دهم بهمن ماه می باشد.

هر سال این همایش جهت به روز شدن اطلاعات همکاران ما در حوزه آنکولوژی و چالشه های موجود در درمان غیر جراحی سرطان و حتی موضوعاتی مرتبط با جراحی سرطان مانند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کنگره امسال به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود، گفت: برگزاری این همایش بین المللی به صورت مجازی فرصتی را ایجاد کرد که بتوانیم از متخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترس کرونا تشخیص و درمان به موقع بدخیمی ها را به تعویق نیندازید

از ترس کرونا تشخیص و درمان به موقع بدخیمی ها را به تعویق نیندازید