مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-26سياسي

صیانت از حریم دریا در سواحل سیستان و بلوچستان ادامه دارد


فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انجام گشت و بازرسی های تخصصی بر سواحل استان در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز خبر داد.

- سهراب طیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بر اساس وظایف قانونی و تکالیف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و شورای عالی امنیت ملی کشور و همچنین بر اساس وظایف سازمانی واحد قضایی یگان حفاظت بندر نسبت به گشت و نظارت های روزانه، هفتگی و ماهانه در طول نوار ساحلی به منظور صیانت از حریم دریا و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل استان اقدام می کند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم در راستای افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق حاکمیتی نظارت عالیه سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دریایی صورت پذیرفته و این اداره کل با رویکرد تعاملی نسبت به راهنمایی، اطلاع رسانی و مکاتبه با صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم را معمول داشته است.

فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از همین رو در بازرسی های مشترک بر اساس برنامه مدون، از بنادر صیادی بریس، پسابندر، رودیک و رمین توسط واحد قضایی یگان، ادارات سواحل، آتش نشانی و ایمنی و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بازدید به عمل آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حریم دریا در سواحل سیستان و بلوچستان ادامه دارد

صیانت از حریم دریا در سواحل سیستان و بلوچستان ادامه دارد