مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-26اقتصادي

اولین دکل حفاری کاملا ایرانی در ایزوایکو ساخته می شود


شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در خلال بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم نامه ای مابین شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) و شرکت حفاری شمال با موضوع بومی سازی و ساخت دکل حفاری پایه .

- ایسنا/هرمزگان شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در خلال بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم نامه ای مابین شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) و شرکت حفاری شمال با موضوع بومی سازی و ساخت دکل حفاری پایه دار دریایی (ویژه حفاری در آب های کم عمق) به امضا رسید.

حمید رضاییان اصل، مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در تشریح این خبر گفت: شرکت ایزوایکو با وسعت 1100 هکتار و دارا بودن تجهیزات منحصر به فرد، بزرگ ترین زیرساخت دریایی کشور است.

وی با اشاره به ورود ایزوایکو به بازار تعمیرات ریگ های حفاری از سال 90 تا کنون گفت: ایزوایکو برای نخستین بار با تعمیر موفق سکوی مدرس توانایی خود را در این بخش به اثبات رساند تا جایی که امروز این شرکت به عنوان هاب تعمیرات ریگ های حفاری در کشور است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس با اشاره به تعرفه های رقابتی شرکت ایزوایکو تصریح کرد: تعرفه تعمیرات در شرکت ایزوایکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دکل حفاری کاملا ایرانی در ایزوایکو ساخته می شود

اولین دکل حفاری کاملا ایرانی در ایزوایکو ساخته می شود