مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-26اقتصادي

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی کردستان علیه تب برفکی


طرح واکسیناسیون دامی علیه بیماری تب برفکی از 12 بهمن در سراسر استان آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود یک و نیم میلیون رأس دام در این طرح واکسینه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر مهر، مجتبی ورمقانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور حمایت از خانوارهای روستایی و مناطق صعب العبور استان، طرح واکسیناسیون دامی علیه بیماری تب برفکی از 12 بهمن آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت 40 گروه انجام خواهد شد و پیش بینی می شود در مجموع یک و نیم میلیون رأس دام سبک و سنگین در این مرحله علیه این بیماری واکسینه شوند.

ورمقانی خاطرنشان کرد: با مساعدت مسئولان ارشد استانی و سازمان دامپزشکی کشور این عملیات به صورت کاملاً رایگان و با پوشش نقاط محروم و دور افتاده روستایی، کانون و شعاع کانون های سال های گذشته، نقاط پرخطر و پر جمعیت دامی در 25 روز کاری انجام خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان اعلام کرد: با وجود اینکه برای اجرای این طرح اعتبار زیادی در نظر گرفته شده است اما از دامداران هیچ هزینه ای دریافت نمی شود اما انتظار داریم برای اجرای موفق این طرح روستاییان استان مشارکتی گسترده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی کردستان علیه تب برفکی

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی کردستان علیه تب برفکی