مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-26ورزشي

حضور رییس فدراسیون در کردستان دستاوردهای بزرگی داشت


دعوت از مربیان سازنده به اردوهای تیم ملی کار ارزشمندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی یکی از مربیان کشتی آزاد اهل قروه استان کردستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: دعوت مربیان سازنده استان های مختلف به اردوی تیم های ملی به صورت متناوب و ادواری برنامه ی بسیار مناسبی برای ایجاد انگیزه بین مربیان است.

وی ادامه داد: از هیأت کشتی استان قدردانی می کنم که بنده را بعنوان مربی به فدراسیون جهت حضور در اردوی تیم ملی کشتی معرفی کرده و قطعاً حضور ما در این اردوها با هدف تجربه اندوزی و افزایش دانش فنی است.

بعنوان مربی سازنده در شهرستان قروه و در رده سنی نونهالان و نوجوانان کار می کنم و حضور من در تیم ملی، انگیزه ای برای نونهالان و نوجوانان شهرم می شود تا بیشتر در باشگاه حضور یابند.

صالحی در مورد شرایط اردو گفت: شرایط برگزاری اردو فوق العاده است و تمامی امکانات برای ما و کشتی گیران فراهم است و من نیز از تجربیات مربیان تیم ملی استفاده می کنم.

این مربی سازنده کردستانی با قدردانی از حضور رییس فدراسیون در کردستان گفت: سفر رییس فدراسیون به استان ما دستاوردهای بزرگی چه به لحاظ ریالی و چه به لحاظ امکاناتی داشت و تفاهم نامه های بسیار خوبی با ارگان های مختلف از جمله استانداری و سپاه منعقد شد که در پی آن سالن ها ی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس فدراسیون در کردستان دستاوردهای بزرگی داشت

حضور رییس فدراسیون در کردستان دستاوردهای بزرگی داشت