مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-26سياسي

پاسخ دفتر آیت الله سیستانی به چند پرسش درباره تزریق واکسن کرونا


برخی شیعیان خوجه در لندن پرسش هایی را درباره واکسن کرونا از دفتر آیت الله العظمی سیستانی مطرح کردند که ایشان به این پرسش ها پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جماعت شیعیان خوجه در لندن پرسش هایی را درباره واکسن کرونا از محضر مرجع عالیقدر جهان تشیع مطرح کردند که دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی به این پرسش ها در تاریخ هفتم دی ماه 1399 (12 جمادی الاول 1442) پاسخ دادند.

متن پرسش ها و پاسخ ها به این شرح است: محضر مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی سلام علیکم با آرزوی طول عمر با کمال صحت و عافیت حضرت عالی، لطفاً ما را در مسائل زیر راهنمایی بفرمایید: 1- واکسن های ضد کرونا تولید شده توسط شرکت های فایزر (آمریکایی) و استرازنکا (اروپایی) و مودرنا آماده شده و از کشورهای دیگر هم عن قریب به بازار عرضه خواهد شد.

مجامع پزشکی برخی کشورها این واکسن ها را تایید کرده و مجوز برای استفاده عموم صادر نموده علی رغم برخی عوارض جانبی.

ولی برخی مقلدین نگران احتمال ضرر این واکسن هستند چون برخلاف موارد قبلی مراحل آزمایش را با شتاب گذرانده و هنوز به مرحله نهایی نرسانده از باب اضطرار دولت ها مجوز صادر نمودند.

برخی قومیت ها هم بر اساس تجربیات منفی سابق که ضرر دیدند، در این واکسن ها مشکوک هستند ولی تا حالا برای اکثریت هنوز ضرر بزرگ دیده نشده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دفتر آیت الله سیستانی به چند پرسش درباره تزریق واکسن کرونا

پاسخ دفتر آیت الله سیستانی به چند پرسش درباره تزریق واکسن کرونا