مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-26ورزشي

اولین حضور نماینده استان قم در لیگ برتر ووشو


نماینده استان قم برای اولین حضور خود در لیگ برتر ووشو کشور به محل برگزاری این رقابت ها اعزام شد.

- ایسنا/قم رییس هیئت ووشو استان قم گفت: نماینده استان قم برای اولین حضور خود در لیگ برتر ووشو کشور به محل برگزاری این رقابت ها اعزام شد.

جواد محمدزاده در گفت وگو با ایسنا مطرح کرد: تیم هیئت ووشو استان قم با نایب قهرمانی در لیگ دسته اول کشور برای اولین بار جواز حضور در لیگ برتر ووشو را کسب کرد.

وی افزود: تیم 15 نفره هیئت ووشو متشکل از بازیکنان و کادرفنی امشب به تهران اعزام می شوند و فردا صبح تست PCR خود را خواهند داد تا در صورت عدم وجود مشکل بیماری روز چهارشنبه در وزن کشی شرکت کنند.

رییس هیئت ووشو استان قم اظهار کرد: این مسابقات با حضور 11 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم هیئت ووشو استان قم در گروه اول با تیم های پارس جنوبی، زرین رود، باشگاه مقاومت و پاس ناجا به مبارزه خواهد پرداخت.

وی افزود: این رقابت ها از نهم بهمن ماه آغاز و تا 15 بهمن ادامه خواهد داشت که نماینده استان قم در اولین بازی خود 9 بهمن با پارس جنوبی مبارزه خواهد کرد.

محمدزاده ادامه داد: ورزشکاران تیم هیئت ووشو نزدیک به 40 روز تمرین داشته اند و به یک آمادگی نسبی رسیده اند اما مشکلات مالی به ما اجازه جذب بازیکن را نداده است؛ همچنین در حالی که حریفانمان در هر وزن با دو ورزشکار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حضور نماینده استان قم در لیگ برتر ووشو

اولین حضور نماینده استان قم در لیگ برتر ووشو