مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-26سياسي

برگزاری نمایشگاه مجازی هنر انقلاب در کردستان


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر در بستر مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه هنر به نمایش در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبیدالله رستمی روز سه شنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های ایام مبارک دهه فجر امسال در فضای مجازی برگزار می شود و در این راستا برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی ایران بیشمار بوده و در راستای صیانت از این دستاوردها و انتقال آنها به نسل جوان باید برنامه هایی تدوین و اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونایی بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ایام دهه مبارک فجر در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد که برپایی نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان یکی از این موارد است.

رستمی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران پیشمرگ مسلمان کُرد به مناسبت سالروز تأسیس سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد، همایش شعر منطقه ای مرد میدان در رثای شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و برپایی محافل قرآنی در شهرستان های مختلف استان از جمله این برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی هنر انقلاب در کردستان

برگزاری نمایشگاه مجازی هنر انقلاب در کردستان