مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-26سياسي

مجلس کف و سقف ارز را تعیین نمی کند/ ارز 4200 تومانی فسادزاست


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ثابت کرده است که ارز 4200 تومانی و هر ارزی که به طور ویژه داده شود، فساد زاست و به دست مردم نمی رسد.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت ورود مسئولان برای بازگشت ارزهای صادراتی، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه، ارز 4200 تومانی را حذف کرد تا حداقل از رانت جلوگیری شود و دیگر شاهد تکرار این اتفاق نباشیم که عده ای ارز دولتی را بگیرند و آن را به بیت المال بازنگردانند.

وی بیان کرد: مقامات دستگاه قضا وعده داده اند که موضوع برخورد با بدهکاران ارزی به صورت جدی دنبال می شود و دولت هم اگر در این زمینه کوتاهی کند، قطعاً قوه قضاییه پیگیری می کند تا انشاالله این موضوع به سرانجام برسد و ارزهای صادراتی به بیت المال بازگردد.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ حقوق ملت ضروری است و بر این اساس حتما ارزهای صادراتی به بیت المال بازگردانده می شود، تصریح کرد: اقدامات جدی دستگاه قضا در مقابله با فساد، نشان می دهد که حتماً قوه قضاییه پای این موضوع هم محکم می ایستد و با متخلفان ارزی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس کف و سقف ارز را تعیین نمی کند/ ارز 4200 تومانی فسادزاست

مجلس کف و سقف ارز را تعیین نمی کند/ ارز 4200 تومانی فسادزاست