مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-26سياسي

بوعلی شناسی مجازی


درس گفتارهایی درباره ابوعلی سینا روزهای چهارشنبه از ساعت 11 صبح با حضور ابن سیناپژوهان و صاحب نظران حوزه فلسفه و حکمت اسلامی و طب سینوی، به صورت هفتگی و از طریق فضای مجازی ارائه می شود.

- ایسنا/همدان درس گفتارهایی درباره ابوعلی سینا روزهای چهارشنبه از ساعت 11 صبح با حضور ابن سیناپژوهان و صاحب نظران حوزه فلسفه و حکمت اسلامی و طب سینوی، به صورت هفتگی و از طریق فضای مجازی ارائه می شود.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا با اعلام این مطلب اظهار کرد: درس گفتارهای هفتگی درباره بوعلی سینا از روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه 99 به صورت مجازی آغاز می شود و تا شهریور 1400 ادامه خواهد داشت.

توکل دارایی با اشاره به اینکه با مساعدت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، مؤسسه شهر کتاب و بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا درس گفتارهایی درباره آثار، اندیشه و مکتب سینوی برگزار می کنند، افزود: بر خلاف شهرت ملی و جهانی ابوعلی سینای بزرگ که از مفاخر سرشناس و بین المللی ایران زمین است، بسیاری از آثارش تصحیح نشده و به زبان اصلی عربی و یا نسخه های خطی است.

هر چند در سال های گذشته با مساعدت وزارت ارشاد و نیز مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران کار تصحیح انتقادی آثار پزشکی و فلسفی شیخ الرییس آغاز شده اما به علت زمان بر بودن امر تحقیق و پژوهش در این زمینه به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی شناسی مجازی

بوعلی شناسی مجازی