مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-26سياسي

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان لشگری وکشوری


برای هر مستمری بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و300 هزار تومان) درنظر گرفته شده است.

- برای هر مستمری بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و300 هزار تومان) درنظر گرفته شده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان لشگری وکشوری در سال 1400 خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در خصوص جزییات افزایش حقوق جامعه بازنشستگان لشگری وکشوری در سال 1400 اظهار داشت: براساس لایحه بودجه شرایط سال 99 برای جامعه بازنشستگان ثابت و تصمیمی مبتنی بر ایجاد تغییرات اتخاذ نشده است.

وی افزود: اما به منظور افزایش مبلغ این اعتبار دیدگاه های متعددی از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ دیدگاه نخست افزودن یک عدد ثابت برای شاغلان و بازنشستگان در سال 1400 بود.

حاجی دلیگانی ادامه داد: براساس این دیدگاه، برای هر مستمری بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و300 هزار تومان) درنظر گرفته شده است.

وی افزود: دیدگاه دوم نیز به مانند سال 98 بر افزایش 400 هزار تومانی برای این جمعیت تاکید می کرد؛ که با گذاشتن 10 درصد از منابع به تناسب و به صورت پلکانی توسط دولت به این کارمندان و بازنشستگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان لشگری وکشوری

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان لشگری وکشوری