مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-26دانش

سهمیه فرصت مطالعاتی دانشجویان در نیم سال آینده افزایش می یابد


رییس سازمان امور دانشجویان از افزایش سهمیه فرصت های مطالعاتی دانشجویان در صورت افزایش بودجه این سازمان در بودجه 1400 خبر داد.

- مجتبی صدیقی در گفتگو با ، امیدواریم حضور دانشجویان برای انجام پایان نامه ها و واحدهای عملی به ویژه برای دانشگاه هایی مانند جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای بیشتر شود.

وی ادامه داد: دانشجویان دو دانشگاه مذکور نیاز به حضور بیشتری برای کارهای عملی در دانشگاه ها دارند که امیدواریم نیمسال آینده وضعیت بهتر شده و حضور دانشجویان بیشتر شود ولی روند کلی همان روند نیمسال قبل خواهد بود.

رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به بودجه این سازمان در لایحه بودجه 1400 گفت: سازمان امور دانشجویان جایی است که به هر میزان که به آن اعتبار اختصاص داده شود، میزان فعالیت آن نیز بیشتر می شود.

وی افزود: اگر اعتبار سازمان بیشتر شود، سهمیه فرصت های مطالعاتی افزایش یافته و صندوق رفاه دانشجویان شرایط بهتر و بیشتری برای خدمت رسانی به دانشجویان خواهد داشت.

صدیقی افزود: درحال حاضر براساس درصد افزایشی که داده ایم، درصد به نسبت نرمالی است و ما مشابه سال گذشته فعالیت ها را در همان چارچوب پیش بینی می کنیم.

وی گفت: امیدوارم در تصویب بودجه در صحن علنی مجلس به حوزه دانشجویی توجه داشته بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه فرصت مطالعاتی دانشجویان در نیم سال آینده افزایش می یابد

سهمیه فرصت مطالعاتی دانشجویان در نیم سال آینده افزایش می یابد