مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-26پزشكي

آنفلوانزای H1N1 مهمان جدید بیمارستان های ساوه


سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه از ابتلا و بستری شدن تعدادی از شهروندان ساوجی به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوانزای H1N1 خبر داد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه از ابتلا و بستری شدن تعدادی از شهروندان ساوجی به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوانزای H1N1 خبر داد.

دکتر محمدمهدی مجتهدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بستری شدن تعدادی از شهروندان در بیمارستان ها به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوانزا اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی و رفتار مبهم کرونا ویروس، دانشمندان و محققین نسبت به هم افزایی و هم پوشانی آنفلوانزا و کرونا ویروس هراس دارند و نگرانند که هم پوشانی این دو بیماری منجر به بروز یک بیماری جدید دیگری شود و فاجعه جدیدی در دنیا و حتی کشور ما رقم بخورد.

وی بیان کرد: بیماری آنفلوانزا مانند کروناویروس یک بیماری کشنده است و فرد مبتلا به این بیماری ممکن است به بیماری های دیگری نیز مبتلا شود و به سلامت خود آسیب وارد کند.

مجتهدی با اشاره به اینکه آنفلوانزای یک عفونت ویروسی است که می تواند موجب تب، سرفه، درد مزمن و علائم دیگر در بیمار شود، بیان کرد: آنفلوانزا شامل گروهی از ویروس هاست و آنچه در در سال های اخیر موجب همه گیری در دنیا شده نوع H1N1 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوانزای H1N1 مهمان جدید بیمارستان های ساوه

آنفلوانزای H1N1 مهمان جدید بیمارستان های ساوه