مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-26اقتصادي

1700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بالغ بر 1700 میلیارد تومان در استان کرمان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بالغ بر 1700 میلیارد تومان در استان کرمان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری در حال انجام است.

فریدون فعالی در مراسم انعقاد تفاهم نامه گردشگری رفسنجان اظهار کرد: استان کرمان در حوزه گردشگری بی نظیر است و ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد و برای این استان شعار کرمان سرزمین شگفتی های پنهان را انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان با این همه پتانسیل و جاذبه ناشناخته مانده است، افزود: پژوهش، مطالعه و ظرفیت شناسی را در دستور کار خود در این استان قرار داده ایم، به نحوی که طرح جامع گردشگری و سند راهبردی گردشگری را پیگیری کردیم و بنا را بر این گذاشتیم که ظرفیت هر شهرستان را براساس داشته های خود برنامه ریزی کنیم.

فعالی با اشاره به اینکه با کمبود طرح و برنامه ریزی مواجه هستیم، تصریح کرد: رفسنجان ظرفیت گردشگری فوق العاده زیادی دارد که منطقه قرق منصورآباد یکی از این ظرفیت ها است و پتانسیلی که در حوزه شکار در این منطقه وجود دارد در کمتر جایی داریم، همچنین دره راگه بسیار با قابلیت است اما جز تبلیغات، برای آن ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان کرمان

1700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان کرمان