مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-26اقتصادي

9 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: 9 طرح آبخیزداری و آبخوان داری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری، سید اسماعیل صالحی افزود: 9 طرح سنگی ملاتی در بن، کوهرنگ، سامان شهرکرد، کیار و لردگان و یک عملیات کپه کاری در 150 هکتار از اراضی تومانک شهرستان بن افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، برای اجرای این طرح ها 24 میلیارد و 390 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

به گفته وی، در دهه فجر امسال عملیات اجرایی 10 طرح آبخیزداری شامل طرح های سنگی ملاتی در بن، فارسان، سامان، شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل آغاز می شود و برای اجرای این طرح ها 35 میلیارد و 517 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در استان یکهزار و 623 مورد سازه سنگی و ملاتی، 324 سازه گابیونی، 100 سازه خشکه چین و 139 سازه سیلاب، ساحل سازی، سد زیرزمینی، دیوار حایل و تورکینست احداث شده است.

وی گفت: امسال طرح های آبخیزداری در 33 حوضه آبخیز در قالب 340 طرح در 190 نقطه محل با اعتباری بیش از 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

9 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد