مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-26سياسي

برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر با تاکید بر حفظ سلامت مردم


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر به صورت متمرکز و با تاکید بر حفظ سلامت مردم برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر به صورت متمرکز و با تاکید بر حفظ سلامت مردم برگزار می شود.

احمد برادران در نشست هماهنگی ایام الله دهه مبارک فجر استان، افزود: افتتاح پروژه های دهه فجر امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تاکید بر توجه به سلامت مردم است و همچنین امسال راهپیمایی نداریم بلکه بصورت رژه خودرویی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی گفت: گفتمان سازی و توجه به اصول و مبانی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین تکالیف در حوزه محتوایی است که توجه به آن توسط خبرگزاری ها و صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش و سایر بخش های دارای جامعه مخاطب الزامی است.

وی افزود: نسل جوان امروز اتفاقات آن دوران را ندیده اند و باید توسط حاملان این خاطرات در فرصت های مختلف بازگو شود.

برادران افزود: بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها از اولویت های مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر با تاکید بر حفظ سلامت مردم

برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر با تاکید بر حفظ سلامت مردم