مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-26ورزشي

مطرح کردن تغییر کادر فنی استقلال منطقی نیست/ نقد باید منصفانه باشد


مدافع سابق استقلال با بیان اینکه با یک باخت نباید به عملکرد کلی تیم ایراد گرفت، گفت: بهتر است نقد غیرمنصفانه نکنیم و اجازه دهیم تیم با آرامش راهش را ادامه دهد.

- محمدرضا شکورزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد شکست یک بر صفر استقلال برابر سایپا گفت: استقلال همانند دیدار برابر تراکتور نبود، شاید فکر می کردند به راحتی می توانند سایپا را شکست دهند و همین مساله باعث شد تا شاهد یک بازی خوب از آبی پوشان نباشیم.

وی تاکید کرد: البته باید بپذیریم که آبی پوشان در این دیدار بدشانس هم بودند و روز خوب دروازه بان سایپا هم مقابل استقلال بود.

مهدی قائدی یک بار تیر دروازه سایپا را لرزاند و یک بار هم ضربه ایستگاهی او می رفت که وارد دروازه شود اما عملکرد خوب گلر سایپا مانع از این کار شد.

مدافع سابق استقلال در این باره گفت: آبی پوشان در 15 دقیقه پایانی این دیدار بارها بر روی دروازه سایپا خطرساز شدند اما شانس با آنها یار نبود و توپ های آنها وارد دروازه نمی شد و به قول قدیمی ها روز، روز استقلال نبود.

شکورزاده درباره انتقاداتی که بعد از باخت استقلال برابر سایپا به کادر فنی می شود، گفت: اگر قرار است انتقاد کنیم باید منطقی باشیم، بهتر است انتقادات غیرمنصفانه نکنیم و با یک باخت به دنبال برکناری کادر فنی نباشیم مگر می شود یک تیم صدرنشین لیگ باشد، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطرح کردن تغییر کادر فنی استقلال منطقی نیست/ نقد باید منصفانه باشد

مطرح کردن تغییر کادر فنی استقلال منطقی نیست/ نقد باید منصفانه باشد