مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-26پزشكي

شناسایی 58 بیمار کرونایی جدید طی 5 روز در ابرکوه


طی پنج روز گذشته تعداد 58 بیمار کرونایی در ابرکوه شناسایی شده و از این تعداد 13 نفر در بیمارستان بستری هستند که گفته می شود در صورت ادامه همین سیر افزایشی در پایان بهمن ماه تعداد مبتلایان به 350 نفر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، صادق ابوالحسنی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گفت: طی دو هفته اخیر 32 کرونایی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بستری شده و در حال حاضر نیز 13 نفر در بخش عفونی بستری هستند.

وی از آمادگی کامل و ظرفیت این مجموعه درمانی برای بستری بیماران خبر داد و گفت: با توجه به نشانه هایی که در روزهای اخیر مشاهده شده از جمله ابتلای مجدد کادر درمان به بیماری کرونا، قطعاً شاهد پیک بعدی بیماری خواهیم بود.

لذا شایسته است محدودیت ها بیش از گذشته جدی گرفته شود و از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری به عمل آید.

مدیر داخلی بیمارستان ابرکوه نیز با تأکید بر اینکه وزارت بهداشت به تنهایی نمی تواند این ویروس را کنترل کند، اظهار کرد: مدیریت این بیماری علاوه بر همراهی کلیه دستگاه ها، نیازمند مشارکت تک تک افراد جامعه است که نقشی پررنگ و اساسی در قطع زنجیره شیوع کرونا دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا پایان دی ماه دو هزار و 167 نفر در ابرکوه به این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 58 بیمار کرونایی جدید طی 5 روز در ابرکوه

شناسایی 58 بیمار کرونایی جدید طی 5 روز در ابرکوه